۶ پاسخ

چون بالا میاره حتما مراجعه کنید به پزشک.
چون هر چی بخوره همینطور میشه و فشار میاد به معده بچه

عزیزم مسموم شده یا گرما زده اندسترون دکتر را پخترم داد اب رو اتیش برا استفراغ و برای اسهالم لوپر امید
دوغ بهش فراوان بده تا رد کنه اگه سیر داری نصف هبه سیر رنده کن بعد چن قاشق روی حبه سیر اب بریز هم ریخی باز ابکش کن اون اب سیر توی ماست نعنا خیار رنده ریززززز بریز بده بخوره

شربت اندسترون بخر بهش دو سیسی بده
بهتره دوغ بهش بدی تا عصر خوب نشد ببر دکتر ماش داری یک بذنج ماش درست کن بهش بده یا کشک داری اش کسک کن
این چیزا خوبه

پسر من یه بار اینجوری شد بردمش بیمارستان دقیقا چون جمعه بود
دکتر یه قرص داد گفت حل کنین تو دوغ بهش بدین بخوره
بعد نیم ساعت خوراکی بدین اگه بالا نیاورد دیگه برین خونه

یکم تلخی داری بهش بده

باید ببری دکتر

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️ مامان بچه هام❤️ ۱ سالگی
سلام خانوما من دخترم ۱۷ ماهشه پسرم ۳۲ ماهشه دیشب بعد شام رفتیم خونه پدرشوهرم همین که رسیدیم دخترم یکم بالا اورد بعد یکم گذشت دوباره بشدت بالااورد یکم دیگه باز بالااورد دیگه برداشتیم بردیم بیمارستان تا برسیم باز بالا اورد حتی تو خود بیمارستان دو سه بار بالا اورد با اینکه معدش خالی خالی بود ولی زرداب بالا میاورد دیگه بهش امپول تهوع زدن و دوتا شربت دمیترون و مترونیدازول دادن اوردیم خونه دیگه بیحال خوابید با معده خالی بعد یکم پاشد گریه کرد شیر هرچی دادم نخورد یکم اب دادم مجدد بالااورد دیگه چون معده خالی بود مایع سبز رنگ بالامیاورد😭یکم دیگش پسرمم پاشد بالااورد چشتون روز بد نبینه تا صبح فقط استفراغ کردن هیچ علائمی هم از قبل نداشتن الانم ندارن نمیدونم چرا اینجوری شده فقط الان دخترمم پیپی کرد اسهال نبود ولی شل بود شکمشم هی صدا میده مثل موقع هایی که اسهال میشه بچه
چون دیشب اینجوری نبود دکتر دارو نداد الان چی بدم دارو که اسهال نشه😭جاییم نبردمشون نمیدونم چرا اینجوری شدن😔