چون بالا میاره حتما مراجعه کنید به پزشک.
چون هر چی بخوره همینطور میشه و فشار میاد به معده بچه
عزیزم مسموم شده یا گرما زده اندسترون دکتر را پخترم داد اب رو اتیش برا استفراغ و برای اسهالم لوپر امید
دوغ بهش فراوان بده تا رد کنه اگه سیر داری نصف هبه سیر رنده کن بعد چن قاشق روی حبه سیر اب بریز هم ریخی باز ابکش کن اون اب سیر توی ماست نعنا خیار رنده ریززززز بریز بده بخوره
شربت اندسترون بخر بهش دو سیسی بده
بهتره دوغ بهش بدی تا عصر خوب نشد ببر دکتر ماش داری یک بذنج ماش درست کن بهش بده یا کشک داری اش کسک کن
این چیزا خوبه
پسر من یه بار اینجوری شد بردمش بیمارستان دقیقا چون جمعه بود
دکتر یه قرص داد گفت حل کنین تو دوغ بهش بدین بخوره
بعد نیم ساعت خوراکی بدین اگه بالا نیاورد دیگه برین خونه
یکم تلخی داری بهش بده
باید ببری دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.