اگه دبیرستان رفته باشی توی ۱۵ سالگی زدی میگن هر ده سال باید بزنی یعنی اگه از ۲۵ سال رد شدی باید بزنی
به نظر من زدنش بهتره دیگه احتیاط باید کرد حالا باز از دکترت هم بپرس
منم زدم ۹ هفته خیلی درد داره دستم ایقد باد کرد
برا منم گفته بیست هفته به بعد بیا بزن
گفتم ضرر نداره گفت اگه نزنی ضرر داره چون اون واکسنا ده ساله ست اثرش از بین بره گفت شاید تاثیر بزاره روی بچه
گفت ما میگیم از بیست هفته به بعد گفت قبل انومالی نمیزنیم چون مادر خاطرش جمع باشه که انومالیشو رفته و سالمه که اگه یه وقت بچه مشکل داشته باشه نگن مال این واکسن بوده
من نزدم
کلا واکسن که برای پیشگیریه، من موقع عقدم یادمه واکسن زدن به بالای دستم نزدیک کتف، از بهداشت پرسیدم گفتن همون واکسن کزاز بوده و چون ۱۰ سال از ازدواجم نگذشته نیاز نیست بزنم
منم نزدم و تا زایمان نکنم نمیزنم ولی پیشنهاد میکنم نزنی موقع زایمان کردی بزن
من ک نزدم
بزنی خوبه.
هر۱۰ سال یا بار باید تزریق بشه.
برید بهداشت تو سیستم چک میکنن کی زدین و اگر لازم باشه براتون میزنن
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.