این توضیحات رو که من دادم طبق تحقیق از چند نفر که داشتم و از چند ماما و مامای خصوصی خودم جواب گرفتم.
خودم هم خیلی دوست دارم از روشهای بدون درد استفاده کنم برای زایمانم ولی طبق گفته دوستون میترسم که نتیجه نده و پشیمون بشم
من چمران زدم هیچی پرداخت نکردم
سلام اگه طبیعی زایمان میکنید اپیدورال استفاده نکنید چون بدن بی حس میشه و نمیتونید برای به دنیا اومدن بچه زور بزنید و بچه رو آخرش با دستگاه وکیوم خارج میکنن .
بعدش هم عوارض داره سردردهای شدید و کمر درد میاره.
گاز انتونکس هم که با دستگاه اکسیژن وارد ریه میشه اگه نتونید خوب نفس بکشید که وارد ریه بشه بی فایدس چون بی حس نمیشید و درد رو دارید.
در کل برای این دو روش باید دهانه رحم به اندازه ۷ سانت باز بشه بعد براتون تزریق یا ماسک استفاده میکنن.
پس درد اولیه رو باید بکشید .
آزاد حدود 6 یا 7میلیون
با بیمه تامین اجتماعی دختر خالم گرفت 100هزار تومن
اپیدورال چیه
من بیمارستان خصوصی پرسیدم بدون بیمه ۱۰
به من گفتن بدون بیمه هفت تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.