خانما میگم هزینه اپیدورال چقد میشه چ آزاد چ با بیمه تکمیلی

۷ پاسخ

این توضیحات رو که من دادم طبق تحقیق از چند نفر که داشتم و از چند ماما و مامای خصوصی خودم جواب گرفتم.
خودم هم خیلی دوست دارم از روشهای بدون درد استفاده کنم برای زایمانم ولی طبق گفته دوستون میترسم که نتیجه نده و پشیمون بشم

من چمران زدم هیچی پرداخت نکردم

سلام اگه طبیعی زایمان میکنید اپیدورال استفاده نکنید چون بدن بی حس میشه و نمیتونید برای به دنیا اومدن بچه زور بزنید و بچه رو آخرش با دستگاه وکیوم خارج میکنن .
بعدش هم عوارض داره سردردهای شدید و کمر درد میاره.

گاز انتونکس هم که با دستگاه اکسیژن وارد ریه میشه اگه نتونید خوب نفس بکشید که وارد ریه بشه بی فایدس چون بی حس نمیشید و درد رو دارید.

در کل برای این دو روش باید دهانه رحم به اندازه ۷ سانت باز بشه بعد براتون تزریق یا ماسک استفاده میکنن.
پس درد اولیه رو باید بکشید .

آزاد حدود 6 یا 7میلیون
با بیمه تامین اجتماعی دختر خالم گرفت 100هزار تومن

اپیدورال چیه

من بیمارستان خصوصی پرسیدم بدون بیمه ۱۰

به من گفتن بدون بیمه هفت تومن

سوال های مرتبط