اگه توی سقف دهان و لپش از داخل باشه برفک هست قطره نیستاتین بگیر بمال روشون اگه سینه خودت میدی به سینه خودتم بزن قطره
عزیزم در مورد س تون من اطلاعی ندارم
ماشالله بهش
از چندماهگی دندون دراوردن
با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
احساس میکنم کناره های لبشم هست..
نیستاتین بزن رو زبونش با گوش پاک کن یا گاز اگه نرفت برفکه
چندروز ادامه بده تاتمیزشه کامل بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.