سلام مامانا

مامانا این برفکه؟!

تصویر
۴ پاسخ

اگه توی سقف دهان و لپش از داخل باشه برفک هست قطره نیستاتین بگیر بمال روشون اگه سینه خودت میدی به سینه خودتم بزن قطره

عزیزم در مورد س تون من اطلاعی ندارم
ماشالله بهش
از چندماهگی دندون دراوردن

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰

احساس میکنم کناره های لبشم هست..
نیستاتین بزن رو زبونش با گوش پاک کن یا گاز اگه نرفت برفکه
چندروز ادامه بده تاتمیزشه کامل بره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان ... مامان ... هفته هشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی