برای زردی بچتم حواست باشه جاشم گرم نکن به حرف کسی آن گوش نده اینو بده اونو بده به گوشه های چشمش و بدنش و صورتش میزنه اگه داشت سریع ببر دکتر قطره میده خوب میشه تا میتونی شیر بده که دفع و ادرارش زیاد باشه نگیره کلا گرمیجات هم نخور
الان چیزای مقوی بخور فعلا تا ۴۰روز صیفیجات نخور سردی نخور هندونه هم برای خودت خوب نیس شکم درد میاره
آب سرد هم نخور آب شیر یا آب جوشیده با دمای محیط بذار بخور
بعد ۴۰روز همه چی بخور چون شیر میدی باید تغذیت خوب باشه آبگوشت مخصوصا شیرتو زیاد میکنه دلستر هم بخور ولی نوشابه بخاطر گازش شاید بچت و اذیت کنه هرچی میخوری حواست و جمع کن ببین اون روز بچت چجوری
فقط تنها چیزی که کلا نباید بخوری سیر و پیاز خام اونم بخاطر طعم شیرت که عوض میشه
حبوبات هم نفخ شو بگیر و بخور
حساسیت میاره من دوبار دوتا خوردم هر دو بارم دونه پاشید رو دست بچم دیگه نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.