توت فرنگی نفخ داره؟؟؟

۵ پاسخ

نه فقط قشنگ بشورش

من خیلیییی میخورم هیچی هم نمیشه

من ک چند باری خوردم

منکه خوردم چیزی نشده

نه ولی حساسیت زاست و نمیشه خورد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۲ ماهگی
مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین جونی مامان رادین جونی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی