۶ پاسخ

من داغونم داغون ها میخوام روانپزشک و روان شناس برم
تا تحریمش نکنم از جیغ جیغاشو غر زدناش کوتاه نمیاد
نمیاد راهم درسته یانه
قید خوراکشو کلا زدم
آروم بگیره حداقل
کتک میخوره
دیونه میشم از عذاب وجدان
نمیدونم چجوری تاکنم
والا هرچی مشاوره و روانکاو و.... بی فائده اس

من که دوره لجبازی خریدم 3 تا 8،ولی هنوز شروع نکردم به گوش کردن🤦‍♀️

بچه منم همینه از بس برا غذا خوردن بهونه میاره

بخدابچه منم همینه عصبانیم کرده

دختر من یروز کارش اینه از صبح تاشب گریه جیغ داد اروم بشو نیست، فک کنم فتوسنتز میکنه میبینی چندروز غذانمیخوره با دعوا خاهش شاید دولقمه وزنشم اومده پایین تره

بردیاهم همینه بخدا الان اومدم خونه پدرشوهرم گفت بزار ببرمش بیرون واسه لباس پوشیدن انقد زر زر کرده فقط سرمو میخوام بکوبم به دیوار
هر لباسی میارم میگه اینو دوس ندارم هیچیو نمیخواد
اخر یه کتک خورد با گریه رفت

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۴ سالگی
مامان دخترم وتودلی💓 مامان دخترم وتودلی💓 هفته نوزدهم بارداری