۳ پاسخ

دارو بخور نرمال شه بعد اقدام کن
تیروئید خیلی خطرناکه هفته های اول باعث سقط میشه

آره من ۶وخوردی بود قرص خوردم شد ۲و خوردی که حامله شدم الانم دارم قرصش مصرف میکنم هنوز

سلام منم هم ۵ ونیم هستم
دوماهی دارم قرص میخورم
همیشه باید بخوری ک پایین بیاد ب ۲ برسه
چونک اگ پایین نیاد برا جنین خطرناک هست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان فندوق👶🫀 مامان فندوق👶🫀 قصد بارداری