دارو بخور نرمال شه بعد اقدام کن
تیروئید خیلی خطرناکه هفته های اول باعث سقط میشه
آره من ۶وخوردی بود قرص خوردم شد ۲و خوردی که حامله شدم الانم دارم قرصش مصرف میکنم هنوز
سلام منم هم ۵ ونیم هستم
دوماهی دارم قرص میخورم
همیشه باید بخوری ک پایین بیاد ب ۲ برسه
چونک اگ پایین نیاد برا جنین خطرناک هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.