کسی با وجود تیروئید کم کار باردار شده ؟ چند بوده؟

۱۲ پاسخ

سلام عزیزم اره من تیرویید کم کار دارم باردار هم شدم هیچ مشکلی نبود

من دارو برای تیروییدم میخورم پس چرا باردار نمیشم؟

اره عزیزم من ۷ هفته فهمیدم باردارم آزمایشات اولیه که دادم تیروئیدم کم کار بود رو ۷.۲ بود قرص خوردم یک ماه بعد دوباره آزمایش دادم الا رو ۲ دکتر گفت عالیه الا قرص هام و یک روز در میون میخورم

اره من ناخواسته 3بود البته تا فهمیدم باردارم قرصامو شروع کردم ب خوردن چون ی مدت نمیخوردم

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

منم کم کار بودم ۳ باره باردار میشم البته یکیش سقط شد

من دارم و تنبلی هم دارم ای وی اف کردم

مال من 18بود الان دارو خوردم شده یک ونیم

مانع بارداری نمیشه فقط باید کنترل بشه اگه باردارشدی مشکلی برا جنین بوجود نیاد
دارو بخور خب

آره چرا نشه من یکیش😂 اونم دوبار

مال من۱۱ مال تو چنده

سلام منم تروئید کم کار دارم باردار نشدم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری