کیا با تیرویید کم کار باردار شدن

۴ پاسخ

من تیروئیدم 4 هست دکتر گفت یکم بالاست باید بری دکتر متخصص بنظرتوت برم گفت کم کار هست

من
۱۱بود

من تیروئید کم کار دارم ۲تا بچه دارم هردوشون نگرفتن چون قرصا مرتب خوردم

منم تیروئیدم ۵.۹ هست 🥲

سوال های مرتبط

مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
مامان زیبا مامان زیبا هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه قصد بارداری
مامان هیرمان مامان هیرمان قصد بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ام بارداری