من که هنوز نگرفتمش میخام بعد تابستون بگیرمش
اخر برج ۵ واکسن داره بعد واکسن جداش میکنم
پسرم شیر خشک میخوره اما الان میخوام کم کم قطش کنم دیگه
تقریبا اخر یکسال و پنج ماهگی...پسر من غذا نمیخورد و به شدت وابسته بود شب تا صبح سینه میخواست .خودم هم از نظر بنیه بدنی کم آورده بودم دیگه...ولی الان یه مدته شیر خشک و میخوره چون شیر پاستوریزه میدادم نمیخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.