۴ پاسخ

من که هنوز نگرفتمش میخام بعد تابستون بگیرمش

اخر برج ۵ واکسن داره بعد واکسن جداش میکنم

پسرم شیر خشک میخوره اما الان می‌خوام کم کم قطش کنم دیگه

تقریبا اخر یکسال و پنج ماهگی...پسر من غذا نمیخورد و به شدت وابسته بود شب تا صبح سینه میخواست .خودم هم از نظر بنیه بدنی کم آورده بودم دیگه...ولی الان یه مدته شیر خشک و میخوره چون شیر پاستوریزه میدادم نمیخورد

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری