۵ پاسخ

ایشالا

انشاالله عزیزم ،چقدر منتظرشم

الهی آمین....

من امروز باید به دنیا بیاد اما هنوز هیچ خبری نیست ..هیچ درد و یا علائمی ندارم 🥺همچنان منتظرم

وای من ندیدم ازین پیاما یکم ذوق کنم🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط