بخور عزیزم فقط باید خوب پخته باشه
من هفته ای دوبارمیخورم پخته باشه مشکلی نداره ک خوبم هس
دقیقا چرا ضرر داشته باشه؟
منم ترسیدم نخوردم😢
من دوسه بار خوردم ولی اگر از بیرونه از جای مطمئن بگیر
نه ضرر نداره بخور نوش جان
همه چیز بخورین اما کم بریده بریده با فاصله جز جگر زعفرون زرشک
من تا الان نخوردم امروز ميخوان بخورم چون از دكترم پرسيدم گفت همه چي بخور بجز جگر و زعفران بقيه هيچ ضرر ندارد
ن من خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.