مامانا ارگاسم در اوایل بارداری ضرر داره؟

۵ پاسخ

ن اگر بارداریت عادیه ضرری نداره

نه عزیزم اگر لکه بینی نداری رابطه هم مشکلی نداره

به من گفتن رابطه نداشته باشید
دیگه نمیدونم دخول خطرناک یا ارگاسم بدون دخولم میتونه خطرناک باشه

نه چ ضرری

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان رایان🩵 مامان رایان🩵 هفته بیستم بارداری
مامان گردو🩷 مامان گردو🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری