خوردن حلیم یا همون شوله ضرر داره در اوایل بارداری

۳ پاسخ

خوردن حلیم عیبی نداره من خودم اوایل بارداری حلیم میخوردم

کم بخور
هرچیزی کمش داروست
میانه اش غذاست
زیادش سم است
چون توش زعفران داره و زعفران قائده آوره بهتره کم بخوری در حد یک دو قاشق

نه عزیزم بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته هفتم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌وسوم بارداری