سلام بچه ام ۸روزه هست زیا سکسکه میکنه طبیعی یا ببرم دکتر

۴ پاسخ

طبیعیه. آروغ رو هم خوب نمیگیری

طبیعیه برا منم سکسکه میکنه عطسه میکنه زردی نداشته باشه اوکیه اینا که عیبی نداره

طبیعیه.
سکسکه، عطسه
اینا طبیعیه

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی