این هفته علائم خیلی اذیت شدم تهوع و خستگی کیا مثل من بودن

۱۱ پاسخ

من سوزش معده و تهوع بیچارم کرده اصلا هیچی نمی تونم بخورم از همه چی بیزار شدم 😭

منم خیلی تهوع دارم رب آلو میخورم به نظرتون بد نیست

منم دل درد دارم نفخ تهوع

من که حالت تهو کشتم یه چند دقیقه خوبه بعدش شدید میشه 🤢😵‍💫🤮

منم خستگی دیگه کلافم کرده همش استرس میاد سراغم فکر و خیال بچه سالمه قراره چجوری به دنیا بیاد و .....

از پری شب درد زیر شکم دارم انگار کلی نفخ دارم اما اینجوری نیست به دکترم پیام دادم گفته نگران نشو خونریزی اینا هم ندارم کیا مثل من شدن

منم خیلی اذیت شدم افسردگی گرفتم از خانوادمم دورم

من عزیزم الانم همینطورم

کم کم زیاد میشه
من هنوز تهوع داره اذیتم میکنه
معده دردم اضافه شده
نفخ
........

منم خیلی دارم اذیت میشم بدتر از اون افسردگی گرفتم

من 🤦‍♀️

سوال های مرتبط