ضد افتاب برای نوزادتون چی میزنین که خوبه

۷ پاسخ

تا شیش ماه نیاز نیست

ایروکس میتونی بگیری دکترم ب من گفت اما من بیبی فرست گرفتم

عزیزم تا ۶ ماه نباید بزنی ساختار پوستش درحال تغییره لباس پوشید بپوشون بهش

عالی از دکتر گفت از این بزن

تصویر

من ماستلا استفاده میکنم

نمیزنم

زیر شش ماه ندارن

سوال های مرتبط