بچه ها سینه دردتون از چند هفته تموم شد من ۱۰هفتمه انگاری خیلی کم شده

۱۱ پاسخ

برامنم دردنداره ماهای آخردوباره شروع میشه

یادم نیست ولی خب هی میره و میاد
نوکشون حساس تره از من

برای من تا ۹هفته شدید بود افتضاح بود ولی الان دردش رفت

من هنوز خیلی سینه هام درد می‌کنه اصلا نمیتونم تحمل کنم🥲

برا منم از همون حدودا دیگ درد نداشت هرازگاهی ی تیری میکشه

از 9 هفته کم شد

واسه منم از 10 هفته کم شد الان دیگه اصلا درد نداره

من کم شده

من سینه دردم تازه شروع شده نمیشه اصن لمسش کرد مخصوصا نوکشو

من اصلا نداشتم

واسه من دو هفتس درد نداره دیگه

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری