برامنم دردنداره ماهای آخردوباره شروع میشه
یادم نیست ولی خب هی میره و میاد
نوکشون حساس تره از من
برای من تا ۹هفته شدید بود افتضاح بود ولی الان دردش رفت
من هنوز خیلی سینه هام درد میکنه اصلا نمیتونم تحمل کنم🥲
برا منم از همون حدودا دیگ درد نداشت هرازگاهی ی تیری میکشه
از 9 هفته کم شد
واسه منم از 10 هفته کم شد الان دیگه اصلا درد نداره
من کم شده
من سینه دردم تازه شروع شده نمیشه اصن لمسش کرد مخصوصا نوکشو
من اصلا نداشتم
واسه من دو هفتس درد نداره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.