خانمایی که جفتتون قدامیه کی بچرو حس کردین؟

۱۱ پاسخ

من از ۱۶ خیلی کم حس میکردم الان واضح تر شده

من از ۱۸ هفتگی🥰

من قدامی ام ۲۰ هفته و دو روز.

بتازگی

منم تقریبا از هفته ۱۹ ولی خیلی ضعیف

پسرا زودتر حس میشن چون شیطونن و زیاد وول میخورن مثل ماهی ، ولی دخترا تنبل و کم حرکتند بیشتر خودشون سفت و جمع میکنن مثلا یه جا قُر میشن

من تقریبا ۱۹ هفته

کوچولوت اول سالم باشه دوم هرچی دوست داری باشه

شما الان جفتت قدامیه بچت دختره یا پسره؟

من جفتم قدامیه و بارداری دوممه هنوز ک حسی نمیکنم ...
بارداری اولیم خلفی بود و هفته ۲۴ . ۲۵ حسش کردم

تقریبا ۶ ماهگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری