خانومایی که جفتتون خلفی بود کی حرکت جنین رو حس کردین؟

۱۱ پاسخ

۱۴ هفته اولاش ضعیفه باید دقت کنی خیلی

از هیجده تقریبا

اول نبض بود از ۱۰هفته به بعد هم پروانه ای تا الان

از ۱۶کم کم حس کردم

من همین دو سه روزه که حس کردم ضربات و تکوناشو

۱۶ هفته

۱۷ هفته

من ۱۵هفته

۱۹ هفته حس کردم

۱۸ هفته

اخرای ۱۳ هفتع

سوال های مرتبط

مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری