۸ پاسخ

از حدود ۱۸ هفته عزیزم

۱۸هفته حس کردم

من از هفته دهم هر روز حسش میکنم مث نبض زدن

من از ۱۴هفتگی

تازه وارد چهار ماهگی شده بودم حسش کردم دیگه هیچی حس نمیکنم الان

من یه هفته ای هست حسش میکنم🥺❤️

من بچه اولم از18هفته

ن هنوز حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد