۱۴ پاسخ

درد نداره مثل ترکیدن حبابه خیلی حس قشنگیه

۱۸ هفته و چند روز بودم اولش که آرومه .
الان دیگه لگد میفهمم

از 19 هفته فهمیدم مثل حباب ترکیدم یواش

من خلفی هستم. از ۲۰ هفته تمام کامل فهمیدم. چون اولین بارداریمه متوجه نمیشدم قبلش.قبلش شبیه ترکیدن حباب بود من فکر میکردم مال روده هامه که نفخ میکنه. از بعد ۲۰ هفته قشنک دیدم اونجایی که ضربه زده میشه میاد بالا. فهمیدم تکون میخوره. الانم که دیگه زیاد شده تکوناش.واضحتر میفهمم

من قدامیه چیزی حس نمیکنم

بزارهفته هات بره بالاقشنگ لگدزدناش میفهمی من وقتی گرسنه ام خیلی تکون میخوره وقتی غذامیخورم دیگه تکون نمیخوره ازدکترپرسیدم گفت بچت گرسنه بشه جن وجوشش زیادهس

برامن حس ویبره بود

من جفتم خلفی من ازهفته 12 یا13 بودفهمیدم

من از اوایل ۲۰
الان یه وقتایی به مثانه میزنه دردم میاد

من هفته 19

من ۱۵هفته حس کردم الآنم باز حس میکنم انکار شبیه ترکیدن حباب یه حالتی مثل این داره

من روی دخترم خلفی بود ۱۵ هفته حسش کردم،این یکی هم خلفیه ولی هنوز حسش نکردم

۱۸ هفته تمام کاملا مشخص شد قبلشم گاهی حس میکردم ولی شک میکردم ک نینیه یا نه. درد ندارع یه حس باحالی داره

🥺🥺🥺😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وششم بارداری