۴ پاسخ

اره همه علائمش رو داشتم حتی ترشح داشتم فکر میکردم مریض شدم ولی میرفتم میدیدم نه فقط ترشح بوده سینه های من خیلی درد میکرد

انشاالله که مثبت بشه عزیزم یه بچه سالم صالح خدا بهت بده توهم برام دعا کن بعد از عاشورا باید بیام مشهد ازمایش امنیو سنتز بدم جوابش خوب باشه

من روز سوم زدم منفی بود بعدیش رو بعد ۶ روز تاخیر زدم بازم منفی بود سومین بی بی چکم روز دهم بازم منفی ولی روز ۱۱ مثبت شد

سلام اره من روز ۱۱ مثبت شد ۳تا قبلش استفاده کردم منفی بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری