مامانا دخترم بعد قطره ا.د میاره بالا....چکار کنم؟؟؟

۹ پاسخ

منم بالا میآورد دیگه چیزی براش نگرفتم هیچی نمیدمش

نمیسازه
بهداشت خوب نیست مثل روغنه

عزیزم برای بچه های رفلاکسی قطره کامویت بخر ۱۸۰ تومان هست داروخانه ناعمی گلپا داره.چون اسانس نداره و برای رفلاکسی ها خوبه

نیم ساعت قبل و بعد قطره بهم شیر نده
اگه بازم بالا آورد قطره شو عوض کن

همش رو یک جا نده . نصف نصف بده

از بهداشت نگیر از داروخانه خارجی بگیر

چه برندی میدی
بهس نمیسازه
تغییر بده مارکشو

چه مارکی میدی

باید عوضش کنی
بهش نمیسازه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی