من دوتا ده قطره صبح و عصر میدم. تا حالا بالا نیاورده. آدوکید موزی هم میدم. یه بار بدون طعم و چرب بهش دادم کمی بالا آورد ولی این موزی چسبناکه بالا نمیاره
ببین دختر منم همین بود دکتر گفت تقسیم کن ۲۵قطره رو مثلا ده قطره صبح ده ۵قطره ظهر ۱۰قطره شب دیگه بالا نیاوردش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.