بچم شربت آد میخوره بالا میاره چکار کنم

۲ پاسخ

من دوتا ده قطره صبح و عصر میدم. تا حالا بالا نیاورده. آدوکید موزی هم میدم. یه بار بدون طعم و چرب بهش دادم کمی بالا آورد ولی این موزی چسبناکه بالا نمیاره

ببین دختر منم همین بود دکتر گفت تقسیم کن ۲۵قطره رو مثلا ده قطره صبح ده ۵قطره ظهر ۱۰قطره شب دیگه بالا نیاوردش

سوال های مرتبط