من ۳۳ هفته دو سانت ۳۸ هفته زایمان کردم با چهار سانت
۱/۵ 😂
۳۷ و ۱ روز رفتم معاینه بسته بود فرداش لک دیدم رفتم زایشگاه دهانه رحمم باز شده بود و یک سانت بودم
سر دخترم ۳۸ هفته و ۱ روز دکتر بودم ۲ سانت باز شده بود...فرداش ترشح رنگی داشتم بدون انقباض اینا دکترم زنگ زدم گفت برو بیمارستان و بستری شدم
من ۳۷هفته و ۳روز بودم بسته بسته
37 هفته بسته بودم
۲ سانت
سر انگشت نمیدونم چند سانت میشه
بازه نمیدونم چکار کنم بیشتر باز بشه
دو سانت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.