ببخشید سر دخترم خربزه ای هستش یا نه ؟‌

تصویر
۷ پاسخ

نه خوبه

عزیزم این چ حرفیه ماشالا دختر ب این گلیییی

عزیزم با دستمال پیشونی شو ببند احساس میکنم جلوعه یکم

پسر من یکم بیشتره تازه دکتر گفت اشکال تدارک

بچه منم اینجوریه
دکتر میگه خوبه خودش کم کم بهتر میشه
مخصوصا وقتی که نیم خیز بشن

پیشونیشو بادستمال های کوچیک ذخترانه هست نوزاذی میندن ازو تابده مثی ک بچه تب میکنه اینحوری محکم ببند ازپشت یدور بیاحلوکره بده پیشوتیش جلوعه یکم

احساس میکنم سر دختر منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان دیارا🧸🦋 مامان دیارا🧸🦋 ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان سجاد مامان سجاد ۱۳ ماهگی