ب این قشنگی کجاش بده
کله پسر منم اینطوریه همیشه توی کریر میزاشتم میگن واسه اونه عیب نداره بابا درست میشه
طبیعی هنوز زمان داره درست بشه
بعداز چند وقت که سوراخ کردی گوشواره انداختی
خوب میشه نگران نباش عزیزم
مگ چشه خربزه کجا بود
باید از نوزادی فقط ب پهلوی چپ و راست میخوابوندیش
بالش فرمدهی بگیر
این کجاش خربزه ای .خیلیم خوبه
اگرم باشه عیب نیست که .دختره مو در میاره مشخص نمیشه
نه اصلا
كدوم آدم بزرگى رو ديديد كله خربزه اى باشه
پسر منم كله ش اين مدلى بود الان خيلى فرق كرده
به مرور گرد ميشه
وای میخوام گوش دخترم رو سوراخ کنم ولی میترسم🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.