۶ پاسخ

راهنما دارن معمولا داخل جعبشون
تا انتها وارد واژنت کن و بعد خالی ش کن ،

باید قبل از خواب بری دستشویی‌و‌بعدش بذاری ، تو حالت خوابیده کلا بذارش، بعدم دیگه از جات بلند نشو

همون حالتی که تزریقش میکنم وایسم یا دراز بکشم

ببخشید چند دقیقه دراز بکشم خوبه

شب موقع خواب بزار تا صبح که میری دستشویی اضافش هم در آمد اشکال نداره

کرم واژینال باید شب استفاده کنی تا صبح بمونه بعد صبح اضافش میاد بیرون

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد