۱۰ دیقه به سمت راست دراز بکش
یا هم میتونی پاهاتو ببری بالا یکم دراز بکشی
وای بچه ها من هر بار رابطه دارم یک ساعت طول میکشه انتقد اذیت میشم خوابم میگیره تمام اونجام درد میگیره به نظرتون چکار کنم
۵دقیقه بسه بابا...
بیست دقیقه
۱۵دقیقه
ده دقیقه
من تا حالا دراز نکشیدم .
مگه باید دراز کشید ؟
اگه بخواد درجا میگیره حتی بلند هم بشی بری خودتو بشوری.
عزیزم پنج دقیقه در پوزیشن اقدام بمون و بعدش نیم ساعت به پهلوی راست بخواب فقط
هرچقدر دوس داری 😃اسپرم قوی باشه توی ۱ثانیه خودشو میرسونه
من یک ساعت دراز کشیدم پاهامو دادم بالا
۱۵ دقیقه
ده دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.