۲ پاسخ

با عکس رنگی معلوم میشه

من داشتم کیست اندومتریوز داشتم با چسبندگی لامصب خیلی بده
عمل کردم دوباره برگشت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا قصد بارداری