برای چسبندگی رحم باید چیکار کنیم

۱۱ پاسخ

بعدش عمل هم داره ، رحم از لوله جدی تره البته ، با عمل چسبندگی هارو برمیدارن

سلام دوستان برای خارش سوز واژن چیکار کنیم

فرتیل سی ام سه روز در روز

ببین من داشتم یه لوله هم دارم
ولی رفع شد
اول ماساژ با سیاهدانه ناف و رحم
بعد قرص بایوفم‌هر شب بخور همیشه ماهها و سالها هم بخوری ضرر نداره
بعد فرتیل سی ام مال مخاط رحم
بعد عکس رنگی
اونم موثر بنظرم یه سه ناه دارو هارو بخور بعد عکس رو بنداز ،
و بعدش اقدام کن

با عکس رنگی

عکس رنگی

عنبرنسا دودکن.. داخل سرکه سفید بشین 20 دقه

یه لوله بیشتر ندارم باز شده تو عکس باز

اگر جزئی و ترشح باشه دلیلش با عکس رنگی رحم باز میشه ماده حجاب میزنن اگر عکس رنگی بگیری بسته باشه با لاپاروسکوپی باز میکنن اگرم باز نشه ای وی اف میکنن باردار میشی تهش نگران نباش

با عکس باز نشده؟

لاپاراسکوپی

سوال های مرتبط

مامان جانان❤️آریا مهر مامان جانان❤️آریا مهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رعنا مامان رعنا هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری