خانما برای تیرگی قوزک پا راهکاری بلدید؟؟





کولیک رفلاکس

۳ پاسخ

کرم جی واقعا خوب میکنه
سوهان‌بکش بعد کرم جی بزن

شکر و پودر قهوه قاطی کن به عنوان اسکراب هر موقعه حمام می‌کنی استفاده کن بعد کرم بزن

کیسه بکش و پماد زینک اکساید برای رفع تیرگی ها خیلی خوبه دائم بزنی

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی