دختر من هم اینجوریه
پسر منم اینجوریه دست و پایش سرد میشن ولی بدنش داغه
دکتر دخترم گفت تا دوسالگی اینجورین و طبیعیه و همیشه سرد بودن دست و پا نشونه سرد بودنشون نیست بخاطر خون رسانیه بدنشونه و هم چون فعالیتی ندارن اونقدر بدنشون خون رسانی نمیکنه همیشه هم میخوای بدنشو چک کنی انگشت اشارتو بزار به صورت مورب بزار زیر گردن اون دمای اصلی بدنشونه
شاید گشنشه
یا سردشه
طبیعیه منم اینجوره بچم
پسر منم اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.