۸ پاسخ

من هم خودم هم دختر عموم هم دخترام همینجوری بودیم و هستن
مامانم بچه بودم برد منو دکتر
دکتر هم گفته طبیعیه چون جریان گردش خون تو بدنشون پایینه برای همین دست و پاهاشون سرده
هروقت هم خواستی دمای بدنشو ببینی گرمشه یا نه اگع پشت گردن یا دور گردنش داغ بود بدون گرمشه اگه سرد بود یعنی سردشه اگه متعادل بود هم یعنی خوبه

خونتون سرد نیست؟ زیادم نزار سرد باشه پاهاش.

جوراب پاش کن

طبیعیه نگران نباش .

دست کش دست دستش کن قنداقش کن با یه روسری چیزی دستاش نبند فقط پایین تنش من اینجور میکنم

بچه منم همینه، تنها زمانی تنش بیشتر بپوش که دیدی پشت گردنش سرده

سردشه حتما جوراب پاش کن ولی دستاش طوری نیست بزار راحت باشه

والا برامنم همینه

سوال های مرتبط