۸ پاسخ

دختر منم

عمادیه مگن همانجا خون کم میرسه که

پسر منم همینه

اره پاهای ملکا هم سرده من همش جوراب پاش میکنم و فقط شستنی درمیارم

جوراب بپوش براش

خب جوراب کن پاش

کم خونه
طبیعیه بچه ها دنیا میان از خون مادر دارن بعد رفته رفته کم میشه سر نوک پا و دست سرده حتی نوک بینی و لاله گوشم میشه بعد اگر خیلی زیاد بشه زودتر آهن و شر ع میکنن اگه نه که صبر میکنیم تا ۶ ماه آهن و مولتی میدیم درست میشه

دختر منم پاها یخ همیشه رو‌پاهاشو بپوشم گرم میشه 😢

سوال های مرتبط