دختر منم
عمادیه مگن همانجا خون کم میرسه که
پسر منم همینه
اره پاهای ملکا هم سرده من همش جوراب پاش میکنم و فقط شستنی درمیارم
جوراب بپوش براش
خب جوراب کن پاش
کم خونه
طبیعیه بچه ها دنیا میان از خون مادر دارن بعد رفته رفته کم میشه سر نوک پا و دست سرده حتی نوک بینی و لاله گوشم میشه بعد اگر خیلی زیاد بشه زودتر آهن و شر ع میکنن اگه نه که صبر میکنیم تا ۶ ماه آهن و مولتی میدیم درست میشه
دختر منم پاها یخ همیشه روپاهاشو بپوشم گرم میشه 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.