مامانا بیشتر وقتا کف پای دست و پای بچم یخه طبیعیه؟

۴ پاسخ

من دستاش همیشه یخه

مال منم همینه بدنش داغ ولی دست و پاش سرد

اره طبیعیه

دختر منم اینجوری ،به دکترش گفتم
گفت طبیعیه ،اینا انتهای بدنشون که دست و پا باشه خنک

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی