دکتر ب من گفت ایناهمه طبیعیه بچه ها نابالغن و گردش خونشون هنوز تنظیم نیست اگه دقت کنین پاشون سرد و سرشون داغه ب من گفت طبیعیه
دکتر گفتن طبیعیه، دلیلشم گفت که یادم رفته
من همیشه جوراب بیشتر اوقات کلاه سرش می کنم،چون هوای بهار هی گرم و سرد میشه بچه ها خدایی نکرده زود مریض میشن
آره پای بچه منم یخه ولی دلم نمیاد تو این گرما جوراب بپوشونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.