۴ پاسخ

دکتر ب من گفت ایناهمه طبیعیه بچه ها نابالغن و گردش خونشون هنوز تنظیم نیست اگه دقت کنین پاشون سرد و سرشون داغه ب من گفت طبیعیه

دکتر گفتن طبیعیه، دلیلشم گفت که یادم رفته

من همیشه جوراب بیشتر اوقات کلاه سرش می کنم،چون هوای بهار هی گرم و سرد میشه بچه ها خدایی نکرده زود مریض میشن

آره پای بچه منم یخه ولی دلم نمیاد تو این گرما جوراب بپوشونم

سوال های مرتبط

مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان هسته پرتقال مامان هسته پرتقال ۱۶ ماهگی