همون بیمارستانی که میخوای زایمانی کنی زنگ بزن بپرس ببین با بیمه تکمیلی کوثر قرارداد داره یانه ،اگه بیمه تکمیلی هزینه ش بالای ۵۰باشه فقط ۱۰تا۱۵باید خودت باید بدی
من کوثرم میخوام نجمیه زایمان کنم ۵۰ تومن آنلاین کم میکنن ۱۵ تومنم باید بدیم سزارین ۶۵ تومنه
دوست من رفت انصاری همونجا ۳۰ کم کردن
عزیزم فقط بیمه آسیا هست که آنلاین سزارین میکنه بقیه بیمه ها باید پرداخت کنی بعد از بیمه پس بگیری
زنگ بزن بیمارستان بپرس اختیاری که شامل نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.