سلام خانوما به پسرم شیرخشک دو بدم مشکلی نیس؟

۴ پاسخ

من شیر پسرم فقط ۱ و ۲ داره هنوز داره۲ میخوره

من ۳پیدا نکردم ۲میدم کلا یدونه ۳پیدا کردم

اگ پیدا نمیکنی اشکال نداره ولی 3 بهتره

بهتر هست ۳بدی ولی اگر گیرت نمیاد اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی