بچه ها خون پریودم سیاهه
خونریزیمم خیلی کمه چرا بع نظرتون؟؟

۷ پاسخ

سلام منم تنبلی دارم کیستم دارم پریودمم سه روزبود روزچهار لکه بینی وتمااام شد.بعدببخشید لخته های کوچیک دفع میکردم سونو واژینال دادم که گفت تنبلی داری سونو شکمی هم دادم که گفت کیست داری دارو داد رفع شد.حالادوهفته قبل یعنی۱۴خرداد پریودشدم باز۲۷خرداد دوبارع پریودشدم خون سیاه ازبدنم میاد.قرص دزولست برای اب شدن کیستم داد.که نتیجه داشت کیستم ابشد.دوفامد هم داد.ماه قبلی اردیبهشت امپول ازاذسازی زدم بی فایده بود

احتمالا تنبلی تخمدان داری

داره کیستت دفع میشه ؛ شکمت تو طول روز محکم با یه چیزی ببند گرمیجات بخور قشنگ مثل چایی دارچین بخور
ظرف اینا میشوری اصلا نذار شکمت خیس بشه
پیاده روی کنی و موقع شستشو آب خیلی کم بزن سریع بشور تو پریودیت کیست میاره شستشو زیاد
این ماه اینکار و بکنی کیست دفع بشه ماه بعد بارداری ایشالا

من یه تجربه این مدلی داشتم
باردار بودم
اما خارج رحمی
یه بیبی چک بزن احتیاط، اگه مثبت بود برو دکتر یا سونو

کیست نداری ؟!

یه سونو داخلی بده منم اینجوری بودم سونو از رو شکم دادم گفت مشکل نداره سونو داخلی دادم تخمدان پلاستیک داشتم

تو اقدامی؟

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری