برا من هر روز یچی میاد😏
منم ۶۰ روز همش خونریزی دارم یه روز لک یه روز شدید خونریزی خسته شدم دیگه😔
منم بعد سزارین 50 روز خونریزی داشتم
من سزارین شدم دکتر تو همون اتاق عمل خون داخل رحممو تخلیه کرد .الان لکه هم گاهی میبینم .خونریزی ندارم اصلا .
من لکه بینی دارم خسته شدم 🙃
من هفتاد روز بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.