۶ پاسخ

برا من هر روز یچی میاد😏

منم ۶۰ روز همش خونریزی دارم یه روز لک یه روز شدید خونریزی خسته شدم دیگه😔

منم بعد سزارین 50 روز خونریزی داشتم

من سزارین شدم دکتر تو همون اتاق عمل خون داخل رحممو تخلیه کرد .الان لکه هم گاهی میبینم .خونریزی ندارم اصلا .

من لکه بینی دارم خسته شدم 🙃

من هفتاد روز بود

سوال های مرتبط