تو دوماهگی تنهایی حمام میبرید بچه رو من تاحالا نبرم

۱۰ پاسخ

من از ۳ ماهگی خودم تنها بردم

یک دامن بپوش و راحت بشور از قسمت شکم بخوابون رو ران پات همیشه اول بدن بچه بشور بعد سرش چون آدم از سرش زود سرما میخوره اول بدنش بشور و لیف کن آبکش کن بعد سرش بشور

من از اول خودم بردم

از ۴۰ روزگی خودم میبرم زیر شیر پایین حموم میشورمش .
خودم میرم جلو میشینم روی کرسی میزارم روی دوتا رون پاهام آروم میشورمش آب هم که از شیر پایین میریزه

من‌از روز ۷ خودم بردم البته مامانم کنارم بود یه مدته دیگه خودم تنها میبرم
فقط کف حمام بشین یه حوله بنداز روپات ک بچه لیز نخوره

من یه ماهگی تنهابردم البته شوهرم بود اب میریخت من میشستم الان ولی از سه باره خودمون مادردختری تنهای تنها میریم حموم هم میشورم هم اب میگیرم

اره از این توریا گرفتم رو وانش میذارم راحته

من ازبیست روزگی تنهایی بردم

وای نه فک نکنم بشه آخه هنوز نمیتونه خودشو بگیره سر میخوره خدایی نکرده

اره بابا کاری نداره ببر ترست میریزه فقط باید مراقب باشی تو گوشش اب نره

سوال های مرتبط