با اروغ زدن جریان داریم همیشه😩🥲چیکار کنم بزنه

۱۱ پاسخ

بیااینوبخورن

تصویر

اخ اخ خیلی بده مخصوصا اینک پسر من رفلاکس داشت اگه اروغشو نمیگرفتم ناجور بالا میاورد😬خداروشکر گذر کردم از اون مرحله🫠

هوم ‌ ‌ ‌

بچه کامل سیر بشه درجا میزنه عزیزم
دیدی نزد دوباره شیر بده ی دو دقیقه دراز کش بمونه بردار سریع میزنه من اوایل انقد میزدم رو کمرش اما بعدش فهمیدم کامل خورده باشه همین ک بلند کنم میزنم

فکر کردم فقط خودم این مشکل رو دارم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

بچه تون سیر میشه؟؟
بچه منم کوچیکتر بود اصلا اروغ نمی زد تو بیمارستان هم همش میگفتن این بچه سیر شیر نمیخوره الان ک سیر میخوره اروغ هم میزنه بعضی وقتا خودش اروغش میاد

نشسته بگیرش رو پای چپت بعد صورتشو با دستت و انگشت شصت و اشاره هدایت کن بعدش با دست راست پشتشو بزن خیلی زودتر آروغ میزنه نسبت به روی شونه

دختر منم نمیزنه اصلا ب هیچ روشی

صبوری😞😞😞😞 منم جریان دارم تازه دختر من با یکی اروم نمیشه باید چند تا بزنه😏

پشت ریه هاشو نزن یکم پایین تر پشت کمرش بزن بعد وقتی ک زدی ب صورت دورانی یا بالا پایین ماساژ بده میزنه

سلام بهداشت برو قسمت شیردهی راهنمایت میکنه
منم نمیتوتستم اروغ بگیرم
باید بزاریش روی شونت اروم کمرش به سمت بالا ماساژ بدی
توی گوگل بزنی روش هست

سوال های مرتبط

مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان 💖دنیز خانوم 💖 مامان 💖دنیز خانوم 💖 ۱۵ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی