قیمت امپول اپیدورال برای طبیعی چنده؟

۷ پاسخ

خیلی خوبهههه من ک میگیرم.تو دولتی نهایت ۲ تومنه

موقعی که من میخواستم زایمان کنم فک کنم ۵/۶ تومن بود و گفتن وقتی دهانه رحمت ۴ سانت شد دکتر بیهوشی میاد انجام میده و از قبل به بیمارستانی که میخوای بری بپرس که تو هر زمانی که بخوای زایمان کنی دکتر بیهوشی هست که انجام بده چون بیمارستانی که من بودم گفتن ساعت خاصی از شبانه روز دکتر بیهوشی هست .

ده تومن

قیمتش بستگی به بیمارستانت داره
هر بیمارستانی انجام نمیده باید بپرسین
چون اینکارو متخصص بیهوشی انجام میده
معمولا از ۵ سانت اگه دردات زیاد باشن یا ماما یا دکتر صلاح بدونن میگن واست انجام بدن
حس زور میفهمی ولی دردی نداری
پاهاتم میتونی تکون بدی حتی

قیمتش نمیدونم شنیدم تازگی بیمارستان دولتی رایگان میزنن باید از دکتر زنان و دکتر بیهوشی نامه بگیری

باید از کجا بگیری بیمارستان دارن ؟

چی هست میشه درموردش توصیح بدی

سوال های مرتبط

مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان آینور✨ مامان آینور✨ ۲ ماهگی
مامان مانیا خانوم مامان مانیا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان آی سو مامان آی سو ۹ ماهگی
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی