خیلی خوبهههه من ک میگیرم.تو دولتی نهایت ۲ تومنه
موقعی که من میخواستم زایمان کنم فک کنم ۵/۶ تومن بود و گفتن وقتی دهانه رحمت ۴ سانت شد دکتر بیهوشی میاد انجام میده و از قبل به بیمارستانی که میخوای بری بپرس که تو هر زمانی که بخوای زایمان کنی دکتر بیهوشی هست که انجام بده چون بیمارستانی که من بودم گفتن ساعت خاصی از شبانه روز دکتر بیهوشی هست .
ده تومن
قیمتش بستگی به بیمارستانت داره
هر بیمارستانی انجام نمیده باید بپرسین
چون اینکارو متخصص بیهوشی انجام میده
معمولا از ۵ سانت اگه دردات زیاد باشن یا ماما یا دکتر صلاح بدونن میگن واست انجام بدن
حس زور میفهمی ولی دردی نداری
پاهاتم میتونی تکون بدی حتی
قیمتش نمیدونم شنیدم تازگی بیمارستان دولتی رایگان میزنن باید از دکتر زنان و دکتر بیهوشی نامه بگیری
باید از کجا بگیری بیمارستان دارن ؟
چی هست میشه درموردش توصیح بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.