عزیزم پسر و دختر فرقی نداره ایشالله سالم باشه
یه سیدی هست طالع بینی میکنه بهت میگه اصلا پسر تو طالع دارید یا جاریم گرفت گفت سه تا دخترم درست بود میخای شمارشو بهت بدم
من روز تخمک باردار شدم شوهرمم طبعش گرم بود اما دختر شد بچم
بعد هاا فهمیدم رحم زن هم باید گرم باشه تا اسپرم پسر و بپذیره
اصلا ربطی به گرمی سردی نداره عزیزم
این باور عوامه
برای پسرزایی باید مواد غذایی سرشار از پتاسیم و سدیم بخوری برای دخترزایی باید موادغذایی سرشار از کلسیم و منیزیم
یعنی شما الان میخای پسر بشه لبنیات نباید مصرف کنی.چیزای شور مثل خیارشور چیپس و پفک مصرف کنی.کلا رژیم پسرزایی خیلی سالم نیست نباید طولانی مدت انجام بشه نهایت ۳ماه و تضمینی نیست تا۷۰درثد جواب میده
برای نزدیکی روزای تخمک گذاری اقدام کن
روز ۱۴,۱۶,۱۸سیکل ماهانت یعنی یه روز درمیون
اگرسختت نیس یه دوش واژینال از داروخانه بخر قبل از نزدیکی داخل واژنت جوش شیرین بریز که محیطش قلیایی بشه
رابطتتم حتما عمقی باشه یا بعد از رابطه تا ۲۰دق پاهاتو بالا نگه دار تکیه بده به دیوار
حتما هم اولش شما به ارگاسم برسی
یعنی با حوصله و عشقبازی سرسری نباشه
تصمیم شخصی خودته
ولی کلا ۱۸ سالته
دخترتم هنوز ی سالش نشده ؟!
چرا انقد عجله داری
ب خودت رحم کن
اینو کسی داره بهت میگه ک دو تا بچه با اختلاف سنی کم داره
میدونی چقد سخته؟؟؟
شنیدم روز تخمک گذاری
و خانوم ارضا بشه و
مرد هم ۳ماه حداقل سردیجات
مثل لبنیات رو حذف کنه
احتمال پسرزایی هست
احتمال پسر تو تخمک گذاری بیشتره
ولی صد در صد نیست
۹۹ درصد تعیین کننده جنسیت مرده اگه پسر میخای شوهرت لبنیات نخوره تخم مرغ محلی بهش بده ویتامین E و ویتامین د۳ بهش بده مغزیجات و خرما زیاد بخوره رو غذاش خیلی فلفل سیاه بریز اگه تو محل زندگیتون گرده نخل پیدا میشه بگیر با عسل قاطی کن بمب اسپرم زاست منم دارم رژیم غذایی برا دختر دار شدن میچینم 😊
شوهرننبرعکسه خودشومیچسبونه به گرمی ومقوی جات.ازترشی میترسه فراریه
حساس نشو دختر سخت نگیر ب این چیزا نیس هرچی خدا بخاد همون میشه فقط سالم باشه کافیه بقیشو بسپر به اون بالایی
دخترت هنوز کوچیکه و سنتم کمه چرا اینقد عجله داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.