بهترین واکسن بود
تا یک هفته بعده واکسن بداخلاقی و بدخوابی و بهتره بگم نخوابیدناش و غذانخوردناش و درد پاش پدرمو دراورد ولی تب نکرد
خیلیی راحت
مگه یکسالگی واکسن دارن؟ یاخدااا
راحت
اما بعدش ب شدت لجباز شد بی اشتها شد بداخلاق شد
یک دوماهی طول کشید تا خوب بشه
میگن ک 18ماهگی خیلی سخته خدانکنع اینجوری نباشه
خوب و راحت
سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکسهاتون خاصتر و قشنگتر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفهای عکس 🎈 ماهگرد و تولد 🌹 یادبود و مناسبتها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیامهاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
@qabenoo
خوب بود خداروشکر
خداروشکر راحت گذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.