سلام مامانا
واکسن یک سالگی چطور گذشت؟

۱۰ پاسخ

بهترین واکسن بود

تا یک هفته بعده واکسن بداخلاقی و بدخوابی و بهتره بگم نخوابیدناش و غذانخوردناش و درد پاش پدرمو دراورد ولی تب نکرد

خیلیی راحت

مگه یکسالگی واکسن دارن؟ یاخدااا

راحت
اما بعدش ب شدت لجباز شد بی اشتها شد بداخلاق شد
یک دوماهی طول کشید تا خوب بشه

میگن ک 18ماهگی خیلی سخته خدانکنع اینجوری نباشه

خوب و راحت

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
@qabenoo

خوب بود خداروشکر

خداروشکر راحت گذشت

سوال های مرتبط

مامان سبحان و شاهان مامان سبحان و شاهان ۴ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان جانان🩷 مامان جانان🩷 ۱ سالگی