چیکار کردید کیسه ابتون پاره شد

۱۷ پاسخ

رابطه☺️

هنوز زوده 37 هفتته چه عجله ایه آخه من سره پسرم عجله کردم 37 هفته و 4 روز بدنیا اومد پشتش لای باسنش یه سوراخ بود بردیم سونو گف زود بدنیا اومده براهمون این قسمتش ناقص مونده نباید عجله کنی من اشتباه کرده

دردم گرفت رفتم بیمارستان ۷سانت باز شده بود دیگه خود دکتر پاره کرد بعد ۳ساعت زایمان کردم

یستری شدم ماما ییمارستان کیسه رو پاره کرد با انگشت

به نظرم بزار باز بشی کاری نکن پاره بشه
من کیسه ابم پاره شد یو سانت بودم هلاکم کردن انقد بهم امپول فشار زدن که بچه تو خشکی نمونه

دمنوش دارچین آخر بارداری باعث زایمان میشه

ناخاسته‌ تو ۳۶ هفته پاره شد
من اون روز خیلی پیاده روی داشتم پله زیاد بالا رفته بودم و چندتا حرکت پروانه هم زده بودم
فککنم همینا باعث شد

وای من که آنقدر پیاده روی میکردم پله بالا پایین میرفتم که زود تر بیاد رابطه بدون جلو گیری انجام میدادم از آخر ۴۱ هفته رفتم بیمارستان خودشون با ۷ سانت پاره کردن

دکتر تو 8 نمی‌دونم 9 سانت بودم پاره کرد😐😂

تو خواب پاره شد🙁 البته خیلی ورزش و پیاده روی میکردم

ولی اینبار ماما بهم گفت میخوای از جا ببند بشی یهو بلند نشو کیسه آبت پاره میشه حتما برو به پهلو و از دست کمک‌بگز‌و یواش پاشو
میخوای یهو بلند شو شاید ترکید😃

من نیم ساعت پیاده روی‌کردم و شب که خوابیدم خودش یهو ترکید

شکمم جا نداشت خودش ترکید سرپسرم

مال من سردخترم خودش ترکید البته فک کنم رابطه داشتم وپیاده روی میرفتم وپله های خونم رفتم اومدم نمیدونم تاثیر اینا بود یا خودش ترکید

40 هفته و 4 روز دردم گرفت رفتم زایمان
8 سانت شدم، کیسه ابمو پاره کردن😅
دومی رو همش فوبیای پاره شدن کیسه اب دارم

کاری نکردم امپول فشارزدن 41هفته دردم گرفت رحمم5سانت شدباچنگ پارش کردن😐😐

سوال منم هستش😖

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی