دکترایی که زیرمیزی واسه سزارین میگیرن برای طبیعی ام میگیرن؟

۷ پاسخ

میگن دستمزد میگیرن که بیان بیمارستان

اره دکتر من میگیره برای سزارین ۲۵ ملیون برا طبیعی ۱۵ ملیون

نه فعک نکنم

آره دکتر نمیاد پول ندی امید نداشته باش طبیعی زایمان کنی تا مشکلی نداشته باشی نمیاد دکتر اونم دکتر شیفت میاد نه خودت

من دکترم هم برای طبیعی هم برای سزارین دستمزد میگیره که بیاد بالاسرم و زایمان و انجام بده

بستگی داره ، بعضی موقع ها اره بعضی وقتاهم نه باید باهاش حرف بزنی ، بیمارستان دولتی اگه میری ی ماما همراه حتما بگیر
من خودم اصلا نتونستم با زایمان طبیعی کنار بیام تصمیم گرفتم سزارین کنم

نه دیگه عزیزم طبیعی که زیر میزی نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری